Co na sebe na kolo nebo taky jak se levně obléct a neutratit

img_20170217_004016

 

Často si kladu tuto otázku a myslím, že nejen já. Mám kamaráda, který utratil majlant za kolo a na oblečení má jeden dres, bundu a šortky. To je žalostně málo. Do oblečení na kolo se nemusí investovat žádné závratné částky. Stačí jen zasednout k PC a trochu pohledat. Oblečete se doslova za pár kaček a váš rozpočet tak neutrpí mnoho šrámů. I já jsem musel trochu doplnit cyklošatník, stačí jen počítat. Přidávám adresu webu, kde byla daná věc zakoupena, včetně ceny. Tak a jdeme na to.

Bunda na kolo značky MuddyFox ze sportsdirect.com . Tato cena je však trochu zavádějící. Bunda mě vyšla na 332CZK vč. doručení DHL až domů. Cena je ovšem tak nízká, jelikož jsem při předchozím nákupu obdržel voucher na 10GBP. Samozřejmě však na SD nakoupíte o mnoho levněji vč.pošt. než u nás v kamenném obchodě SD. Proč nevím. Teď ke zmíněné bundě, není rozdíl ve střihu mezi pánskou nebo dámskou bundou zn.MuddyFox a tak si klidně pánové můžete koupit dámskou nemyslím tím však růžovou. Budete však muset trochu počítat, aby jste si koupili tu správnou velikost. Já mám velikost M což je v dámské tabulce velikostí 16 nebo taky XL. Obecně tedy platí, že musíte kupovat o 2 velikosti výše.

 

 

Rukavice jsem koupil celkem 2 páry. Jedny lepší polstrované za 85CZK a pak obyčejné bez polstrování s protiskluzovou pogumovanou vrstvou s takovými čudlíky za 45CZK. Tedy úhrnem 130CZK vč.pošt. Zakoupeno na ebay.com

 

2017-02-17_00-33-13

 

Multifunkční šátky, tzv. ponožky, které jsou vhodné nejen na kolo, balaclava (kukla) a vázací šátek na hlavu. Cena cca 25CZK/ks, šátek vázací na hlavu 51CZK/ks a kukla 55CZK vč.pošt. celkem tedy utraceno 156CZK. Koupeno na aliexpress.com a wish.com

 

 

Termolegíny se mi osvědčily daleko více než pánské multifunkční prádlo (termoprádlo). Dělají se samozřejmě jen dámské. Jsou obyčejné (tenčí) nebo o hodně lepší mimořádně teplé (uvnitř je něco jako mikroplyš), které vám stačí i v třeskutých mrazech pod tenké dlouhé cyklokalhoty a věřte, že vám bude fajn teploučko. Cena je asi 110CZK vč.pošt. Nejlepší ceny mají na ebay.com . I tady pánové nezapomeňte kupovat o 2 čísla výše než je vaše standardní velikost jinak tam nedostanete pytlíka :-).

 

2017-02-17_00-28-51

 

 

cyclopoint se představuje:

Cyklonadšenec pro kterého je 24hodin na kole ještě zábava a fanoušek moderních technologií, ale čeho je moc, toho je příliš. S krédem: "Provokovat lidi mě vždycky vzrušovalo" Madonna Viz.: http://mobilni-komunikace.blog.cz  http://www.endomondo.com/profile/2342152  Czech Republic Mé Motta: "Nedívat se zpátky, myslet na to, co mě čeká dnes a zítra" Bernard Hinault "Provokovat lidi mě vždycky vzrušovalo" Madonna
Příspěvek byl publikován v rubrice Co na sebe, Uncategorized se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

