Předplatné BIKE+PELOTON

Jsem zvědavý, jak dá časopis Bike+Peloton , který mám předplacený 6čísel/45Kč=270Kč/rok když je to (má být) čtvrtletník? @PelotonCZ

Nedá, jelikož nejspíš ani sami přesně neví kdy vyjdou, viděl jsem už několik variací na termín. Navíc na můj dotaz skoro za 14dní nedokázal ani nikdo zareagovat. Proč taky, peníze už díky takovým „sponzorům“ jako jsem já mají. Ponaučení do budoucna? Už žádné předplatné!

image

cyclopoint se představuje:

Cyklonadšenec pro kterého je 24hodin na kole ještě zábava a fanoušek moderních technologií, ale čeho je moc, toho je příliš. S krédem: "Provokovat lidi mě vždycky vzrušovalo" Madonna Viz.: http://mobilni-komunikace.blog.cz  http://www.endomondo.com/profile/2342152  Czech Republic Mé Motta: "Nedívat se zpátky, myslet na to, co mě čeká dnes a zítra" Bernard Hinault "Provokovat lidi mě vždycky vzrušovalo" Madonna
Příspěvek byl publikován v rubrice K Zamyšlení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

